Ajankohtaiset kuljetustiedot

Tietoa Koronaviruksen (Covid-19) aiheuttamista poikkeamista​

Koronaviruksesta (Covid-19) johtuen olemme Transmarilla päättäneet minimoida kasvokkain tapahtuvan asiakaspalvelun.

Transmar sulkee Vikingagränd 6:ssa sijaitsevan asiakaspalvelupisteensä asiakkailta toistaiseksi.

Ota yhteyttä meihin puhelimitse tai sähköpostilla. Tuttuun tapaan tavoitat asiakaspalvelun puhelimitse numerosta +358 (0) 18-27011, tai sähköpostilla osoitteesta info@transmar.fi, arkisin 8-16, pois lukien arkipyhät.

Suorayhteys puhelimitse Maarianhaminan ajojärjestelyyn on 020 12 60 500

Älä epäröi ottaa yhteyttä meihin!

 

Itsenäisyyspäivä 2020

(Lisää tietoa myöhemmin)

Joulu 2020

(Lisää tietoa myöhemmin)

Uusi vuosi 2020

(Lisää tietoa myöhemmin)

 

MUUTOKSIA KAUPANKÄYNNISSÄ AHVENANMAAN SEKÄ MANNER-SUOMEN VÄLILLÄ 2018

01.01.2018 lähtien on Ahvenanmaan kaupankäynnissä veron keräävä viranomainen Verohallinto, mikäli tuoja on merkittynä arvonlisäverovelvolliseksi rekisteriin.

Jotta arvonlisäverovelvolliseksi rekisteröidyn asiakkaan lähetykset kulkevat viivytyksittä on hyvä varmistua että mainitut tiedot ovat merkittynä.

Mikäli joku tieto puuttuu olemme rahdinkuljettajana velvollisia pysäyttämään lähetyksen terminaaliimme selvitystä varten. Selvitystyöstä veloitamme erikseen joten on hyvä varmistaa että tarvittavat tiedot löytyvät merkittyinä. Näin voimme varmistaa kuljetuksen sujuvuuden, perille asti, ilman viiveitä. Selvitystyö 24€ / lähetys.

Lisätiedot Maarianhaminan Tulli puh. 0295 52 333 tai sähköposti atp.skattegrans@tulli.fi , www.tulli.fi sekä www.vero.fi

Rahtikirjassa/kuljetusdokumentissa tulee seuraavat tiedot ilmetä:

Lähettäjän tiedot 

Kuljetettava tuote sekä määrä

Vastaanottajan tiedot, LY tunnus sekä ALV REK