Aktuellt / Ajankohtaista

Koronaviruksesta (Covid-19) johtuen olemme Transmarilla päättäneet minimoida kasvokkain tapahtuvan asiakaspalvelun.

Transmar sulkee Vikingagränd 6:ssa sijaitsevan asiakaspalvelupisteensä asiakkailta toistaiseksi.

Ota yhteyttä meihin puhelimitse tai sähköpostilla. Tuttuun tapaan tavoitat asiakaspalvelun puhelimitse numerosta +358 (0) 18-27011, tai sähköpostilla osoitteesta info@transmar.fi, arkisin 8-16, pois lukien arkipyhät.

 

Suorayhteys puhelimitse Maarianhaminan ajojärjestelyyn on 020 12 60 500

 

Älä epäröi ottaa yhteyttä meihin!

Registrering

Som kund hos Transmar kan du och ditt företag boka transporter snabbt och enkelt via er egen kundsida!

Fördelar med att boka din frakt elektroniskt:

  • Fraktsedlar och kollietiketter skapas automatiskt när du bokar.
  • Du kan skapa och boka sändningar snabbt och effektivt, samt skriva ut kollietiketter, fraktsedlar och andra transportdokument.
  • Du ser alla dina bokningar och kan skriva ut nya fraktdokument vid behov.
  • Bättre kvalitet på transporterna, fakturorna och servicen genom tydligare information.
  • Du kan följa din leverans på nätet.

Vad som krävs av dig som bokar din frakt elektroniskt:

  • Dina bokningar måste innehålla all information som behövs till transporten. Adresser, kontaktpersoner, telefonnummer, önskad leveranstid, ordernummer etc.
  • Om bokningen ändrar efter att den skickats måste du meddela Transmar manuellt. Kontakta: bilbokning@transmar.fi
  • Du som kund skall själv klistra kollietiketter på godset.
  • Läs mer om kundansvaret här.

Tryck här för att registrera dig!