Aktuellt / Ajankohtaista

Med anledning av Coronaviruset (Covid-19) minimerar Transmar den fysiska kundbetjäningen i verksamheten.

Transmar stänger sin kundbetjäning på Vikingagränd 6, 22100 i Mariehamn för besökande kunder tillsvidare.

Välkommen att ta kontakt med oss per telefon eller mail.

Du når Kundbetjäningen som vanligt på tel.018-27 011 och på mail info@transmar.fi, vardagar 8-16.

Direktnummer till Trafikledningen i Mariehamn tel. 020 12 60 500

Tveka inte att höra av dig till oss!

Med vänlig hälsning/ Transmar Ab

Registrering

Är du ny kund? Eller bokar du regelbundet frakt med Transmar?
Då kan du och ditt företag ha nytta av inloggningsuppgifter till en egen kundsida!

Fördelar med att boka din frakt elektroniskt:

  • Fraktsedlar och kollietiketter skapas automatiskt när du bokar.
  • Du kan skapa och boka sändningar snabbt och effektivt, samt skriva ut kollietiketter, fraktsedlar och andra transportdokument.
  • Du ser alla dina bokningar och kan skriva ut nya fraktdokument vid behov.
  • Bättre kvalitet på transporterna, fakturorna och servicen genom tydligare information.
  • Du kan följa din leverans på nätet.

Vad som krävs av dig som bokar din frakt elektroniskt:

  • Dina bokningar måste innehålla all information som behövs till transporten. Adresser, kontaktpersoner, telefonnummer, önskad leveranstid, ordernummer etc.
  • Om bokningen ändrar efter att den skickats måste du meddela Transmar manuellt. Kontakta: bilbokning@transmar.fi
  • Du som kund skall själv klistra kollietiketter på godset.

Tryck här för att registrera dig!