top of page

Microsoft 365 har drabbats av världsomfattande störningar.

Uppdaterad information: 26/11 kl.17.00. Transmars IT-avdelning bekräftar att problemet nu är löst och vår ärendehantering fungerar som den ska. Dock innebär detta att vi har en hel del ärenden som hamnat på kö sedan 25/11 kl.17.00.


Handläggningstiden kan därmed komma att bli lite längre än normalt under morgondagen 27/11.


Tack för er förståelse och tålamod!


/Transmars Kundtjänst


Detta har påverkat vårt ärendehanteringssystem. Problemen uppdagades 25/11 kl.17.00.


Bästa kund, vi kan i nuläget ej kan säkerställa att vi nås eller har nåtts av bokningar och frågor som kommit in efter detta.


För att säkerställa din bokning eller fråga vänligen kontakta oss per telefon idag.


Kundwebbsupport:


Vi tackar för gott samarbete på förhand!


Transmars Kundtjänst





bottom of page