Aktuellt / Ajankohtaista

Information om avvikelser på grund av Coronaviruset (Covid-19) 

 

Koronaviruksesta (Covid-19) johtuen olemme Transmarilla päättäneet minimoida kasvokkain tapahtuvan asiakaspalvelun.

Transmar sulkee Vikingagränd 6:ssa sijaitsevan asiakaspalvelupisteensä asiakkailta toistaiseksi.

Ota yhteyttä meihin puhelimitse tai sähköpostilla. Tuttuun tapaan tavoitat asiakaspalvelun puhelimitse numerosta +358 (0) 18-27011, tai sähköpostilla osoitteesta info@transmar.fi, arkisin 8-16, pois lukien arkipyhät.

 

Suorayhteys puhelimitse Maarianhaminan ajojärjestelyyn on 020 12 60 500

 

Älä epäröi ottaa yhteyttä meihin!

Lagerhantering

Vi kan erbjuda en komplett hantering av dina varor, eller i den utsträckning du som kund är i behov av.

Mottagning och hantering

Vid mottagning av varorna kontrolleras mängd och temperatur för att direkt kunna placeras i rätt lagerutrymme. Produkterna införs i vårt hanteringsprogram där du som kund får tillgång att i realtid kontrollera mängd, temperatur och placering.

Vi har teknisk övervakning dygnet runt, även under nätter och helger håller vi koll på dina varor.

Packning och utkörning

När du som kund gör en beställning packar vi ihop utvalda varor, plastar in pallar och skapar packlistor som registreras i vårt hanteringsprogram där ifrån du själv kan skriva ut underlag t.ex till fakturering. Fraktsedlar och plocklistor skrivs ut och skickas med beställningen när den körs ut till kund.