Ajankohtaiset kuljetustiedot

Transmar varoittaa häiriöistä liikenteessä 52-01 viikkojen aikana

Varustamolta saadun tiedon mukaan tullaan laiva m/s Fjärdvägen telakoimaan viikot 52-01. Reitti jota m/s Fjärdvägen liikennöi on yksi tärkeimmistä reiteistä Ahvenanmaan ja mantereen välisessä liikenteessä.

Katkos saattaa aiheuttaa vuorokauden viivästyksiä toimituksissa.

Käymme Transmarilla läpi vaihtoehtoisia ratkaisuja ja ohjeistamme asiakkaitamme olemaan yhteydessä myyntiimme tai asiakaspalveluumme, asiakaskohtaisten ratkaisujen osalta.

Nykyiset liikennetiedot 

Viikko 51

24.12 - 26.12 Ei liikennettä

Toimisto on suljettu 24.12 -  26.12

Viikko 52

27.12 - 30.12 Liikenne normaalisti sekä Maarianhaminassa että mantereella (telekoinnin puitteissa)

31.12  Liikenne sunnuntain aikataulun mukaan

2.1.2022 Liikenne sunnuntain aikataulun mukaan

Viikko 1

3.1 – 5.1.2022 & 7.1.2022 Liikenne normaalisti sekä Maarianhaminassa että mantereella (telekoinnin puitteissa)

6.1.2022  Liikenne sunnuntain aikataulun mukaan

Toimisto on suljettu 6.1.2022

 

Kauppa Manner-Suomen ja Ahvenanmaan välillä 2021

Tämä ohje koskee arvonlisäverovelvolliseksi rekisteröityneitä yrityksiä. 

  • Arvonlisäverovelvolliseksi rekisteröitynyt yritys, joka tuo (ostaa) tuotteita, vastaa tuontitullauksesta
  • Transmar hoitaa tullauksen asiakkaan puolesta veloituksetta
  • Kuljetustilauksen pakolliset tiedot
    • Tuojan (ostajan) Y-Tunnus
    • Viejän (myyjän) Y-Tunnus
    • Viitenumeron, joka liittää toimituksen tuojan (ostajan) kirjanpitoon, esim. ostotilausnumero, tilausnumero jne.
    • Näiden lisäksi tarvitaan myös muuta tietoa kuljetuksesta. Kuten esimerkiksi tietoja lähettäjästä (lastausosoite), vastaanottaja (purkuosoite), kollimäärä, paino, tilavuus jne.
  • Tuotekoodeja tai tavaran arvoa ei tarvitse ilmoittaa
  • Tuoja vastaa siitä, että annettu viitenumero täyttää Tullin, sekä veroviranomaisen sille asettamat vaatimukset

Kiteyttäen --> Osto/Kauppa tulee pystyä yhdistämäänkirjanpidostakuljetukseen,joka on ilmoitettu Tullille.

Tietoa Koronaviruksen (Covid-19) aiheuttamista poikkeamista​

Koronaviruksesta (Covid-19) johtuen olemme Transmarilla päättäneet minimoida kasvokkain tapahtuvan asiakaspalvelun.

Transmar sulkee Vikingagränd 6:ssa sijaitsevan asiakaspalvelupisteensä asiakkailta toistaiseksi.

Ota yhteyttä meihin puhelimitse tai sähköpostilla. Tuttuun tapaan tavoitat asiakaspalvelun puhelimitse numerosta +358 (0) 18-27011, tai sähköpostilla osoitteesta info@transmar.fi, arkisin 8-16, pois lukien arkipyhät.

Suorayhteys puhelimitse Maarianhaminan ajojärjestelyyn on 020 12 60 500

Älä epäröi ottaa yhteyttä meihin!